Kvällen med stort "k"



Slutgiltigt fix med numrering av tavlor och dylikt



Johanna fixar sina fantastiska tavlor



Det var fler än jag som hade fjärilar i magen, därför passade vi att häna lite i baren



Efter 18.00 började dyka upp mer och mer folk, det kramdes en massa.



Som ni ser, det fylls på



Jag och johanna satt och välkomnade gästerna vid sjutiden när vi  bytte av
jennie och julia var det drygt 88 pers inne, när jag och johanna var klara en
halvtimme senare var vi uppe i 138 pers.




Look at me, attentionwhore!



En av kvällens bästa petcha kutcha talare, Malin Wollin.



Sönner och Emma blev trötta på att stå. Jag förstår dem.



En av kvällens andra talare, Richard Carlsén. Grym Grafittimålare.



Kvällens band var Linköpingsbandet The majority says. Tokbra verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback