Julfest ala pukebar

Igår arrangerade ettorna fest i ateljén, det var mysigt. Först var vi hos dessan i hennes supermysiga lägenhet, tänk er en lägenhet översvämmad av reklamare och en reklamhund. Efter ett tag gick vi ner för att se vad som hände på skolan och ärligt talat så var det inte så mkt action, det var mest ettor och utbytesstudenter. Jag tog bussen hem vid tio i elva och var nöjd då. Jag hjälpte julias vänner att hitta till byttan och cyklade sedan hem och tittade på juno. Idag vaknade jag i skaplig tid och låg och mornade mig länge. Ulrika kom förbi och vi pluggade och knäckte nya ideér, jag lagade mat och monterade en julgran. Nu är jag redo för att vika papperstranor och lyssna på julmusik och spotify har lust att fungera normalt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback