Hej mitt vinterland

Gud vad det toksnöar, det började igår vid halv två tiden och söar fortfarande vi har närmare en decimeter snö nu. Det känns himla fint med snö nu i juletider och allt, men mindre roligt när man tänker på att man ska ta sig ut i det och eventuellt cykla i det. I kväll är det nämligen spexmöte, något som jag verkligen vill vara med på men jag får se om och hur det går att ta sig dit. Det tar nämligen sin lilla tid att pulsa i snön, det märkte jag igår när jag promenerade hem till johanna. Men innan allt det där så väntar lite plugg med ullis vi ska även bort till vårdcentralen för att se om vi kan ta svinissprutan, jag är redan nu rädd och det värker i armen. Usch usch usch. Men jag tänker att jag gör något bra för min skull och för mina medmänniskors skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback