hej lördag!

Jag tror jag har vaknat från mitt depp idag, jag har insett att det nog faktiskt finns en mening med att jag ska stanna här, jag kanske söker en praktikplats eller kommer på en toppenidé till ett projekt. Vem vet, det jag vet är att allting har en mening. Nu kan jag också glädjas med de andra som har fått sina förstahandsval. Imorse eller för två timmar sedan när jag vaknade så snöade det stora tunga flingor utanför mitt fönster. Fem minuter senare slutade det. Jag är glad att jag fick se lite snö. För tillfället har jag tvätt-tid och passar på att tvätta det som ska hem på fredag, då tar jag nämligen jullov. Eller det är inte lov för jag har en uppgift med mig i ryggen hela tiden, en uppgift jag gör med Ulrika. Det kommer gå fint. Ikväll är det fest på skolan, det är design och reklamettorna som ordnar den. Därför måste jag bort en sväng till systemet och inhandla vad som kan behövas. En sak är dock säker, jag ska inte ut ikväll. Däremot ska jag ha jävligt roligt, nästan lika roligt som det var igår hemma hos emma då vi fuldansade till Donna Summer och svor över hur förjävla orättvist livet är. Nu ska jag ner i stugan och lassa in min tvätt i torktumlaren.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback