First breath after coma

Jag börjar bli nervös och har svårt att sova. Istället komponerar jag möjliga outfits och drömmer om nya kläder eftersom det som vanligt aldrig finns något utav värde i min...Jag funderar även på att börja bli lite snällare mot mitt hår och ta vara på de små nästintill osynliga lockarna jag har istället för att locka det eller platta det med min plattis. Vill man ha långt hår får man lida pin. Jag har förövrigt fått en avi på posten, dock är det inte speciellt roliga saker att hämta ut då det är kurslitteratur men något måste man ju ha att läsa över jul. Nu ska jag ta sista rycket och försöka pressa ihop mina ögonlock imorgon kommer det vara fullt ös medvetslös så no time for rest.

Jag ser ut som en ful hund som ligger i sin husses säng utan lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback