Den första december tjugohundranio

Jag har svårt att förstå att tiden går så snabbt, när jag inser hur snabbt den faktiskt går så blir jag lite rädd och vill mest gömma mig under mitt täcke, så det är vad jag pysslar med idag. Gömmer mig från tiden. Jag har legat i min säng och tittat på how i met your mother fram tills att jag fick ett ryck då jag gick en promenad som avslutades på netto där jag handlade saffransgifflar, clementiner & tandkräm, eftersom jag har försnillat den jag köpte i onsdags. Så nu har jag åter igen krypit upp i soffan och kokat lite kaffe och ska prova en giffel.  I morgon är det skola igen och då ska vi få vårt nya projekt. Efter skolan så ska jag hem snabbt som tusan och boka mig en sista minuten till Norrköping så efter skolan på torsdag så drar jag.  Då ska jag äntligen få träffa han den där som gör så att det pirrar i min mage, som jag kan titta på hur länge som helst och han vars kyssar smakar som regnbågar ser ut. vad jag längtar.


Kommentarer
Postat av: Henke

Oj, johanna.



Du tycker tiden går fort som hinner med så mycket. Målar, utbildar dig, gosar med Nils osv.

Kan erkänna att jag är avundsjuk, inte så mycket över att gosa med Nils, men tror att det kan vara mysigt också. Men det känns som du hinner med så mycket.



Du har förövrigt fått en riktigt vacker blogg senaste 1,5 året.



Tycker om att du handlade på netto, de behöver tjäna multum så jag kan jobba mer.

Postat av: Lisa K

Johanna, hoppas att du läser dina kommentarer, JAG SAKNAR DIG!!!!

2009-12-03 @ 00:01:31
Postat av: Henke

Jo du utvecklas iaf. Det känns som jag står jävligt still och trampar i min utveckling. Jag är fortfarande lite av en enstöring, nog fortfarande ganska påfrestande att umgås med lite då och då. iaf enligt min flickvän. Hon har säkert rätt, hon bruka ha det.

Det ser man på mina blogginlägg nu och då, de är fortfarande ganska röda med svart bakgrund känns det som.



Jag jobbar på netto. dock inte så jättemycket. runt två dagar i veckan, nästan alltid lördagar, vilket iofs blir goa pengar. Men på kvällen när man slutar efter 12.5 timmar så är man ganska trött och det bruka bli sådär på kvällen sen.

Så om dagarna gör jag egentligen inget vettigt. Ältar problem dag ut och dag in. Spelar gitarr, tv-spel inget vettigt alls. Är nog en ganska sorlig person när jag tänker efter.



2009-12-03 @ 01:15:15
URL: http://henkeemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback