oh,

Godmorgon för andra dagen i rad. Jag känner mig förvånandsvärt pigg idag, det kan kanske bero på en styck ipren och väldigt mycket vatten innan läggdags. Hur som helst så var gårdagen jätterolig, min lilla lägenhet var proppfull med folk. Den känns lagom stor när jag är ensam eller när man är två här men när man är cirkus 15 pers så blir det lite trängre. Vi spelade hemmagjord pictonary och gjorde charader i så många timmar så att jag har tappat räkningen. Jag poppade två byttor med popcorn och jag råkade bränna mig under en,såklart... Min soffa är fortfarande vit och mitt golv är numera som ett hav av krossade snacks som erik och emelie gick och köpte.fint.  Nu sitter jag och stillar min hunger med den största frukosten jag har ätit på väldigt länge, jag har återigen insett mjukostens förtjusning, både i smak och utförande.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback