Och var är motivationen

När man faktiskt känner att man behöver den. Jag har skullat plugga nu i ca en och en halv timme. Istället har jag roat mig med att läsa den inte allt för roliga kalmarposten, jag har staplat disk, läst extremt tråkiga bloggar och druckit en stor kopp kaffe. Allt detta har jag gjort sittandes vid min franska balkong, det var så varmt så jag satt i trosor och linne. sköööönt. Skivstången var helt okej, absolut inte det roligaste jag har provat och jag måste säga att jag föredrar gympa och pulspassen mycket bättre. Det är roligare musik och det är roligare att röra hela kroppen. Om lite drygt två timmar ska jag och emma ut och gå för att komplettera träningen idag efter det ska jag färga hennes hår och sedan ska jag förhoppningsvis plugga liiiite till.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback