Lay it down

Ahrg vad skönt det känns just nu. Jag har gjort klart ett dryg men ändå lite rolig uppgift. Jag har fått veta att jag klarade tentan, vilket känns sjukligt skönt. Mamma kommer och rår om mig i helgen. Hon ska göra sig fin på make up store för presentkortet som hon fick av mig och louise i fyrtioårs present. Jag ska visa henne alla smultronställen som kalmar har att erbjuda, fast först måste jag cykla och köpa ett täcke och en kudde. Hon måste ju ha något att sova med, så snart är jag helt fullt utrustad. Om precis en vecka så har jag precis varit i stockholm med klassen och designarna, vi ska göra en massa roligt, och förhoppningsvis så hinner vi med lite shopping, är sjukt sugen på urban outfitters och topshop. Efter stockholmsvistelsen så sticker jag till Norrköping för att fira valborg och mysa. Just nu är jag rastlös men om trekvart ska jag ner till friskis och gå på pulspasset med tomas, man svettas alltid som en gris. men kul är det!


Kommentarer
Postat av: taaajlda

darling, jag är ledig nu i 2 veckor. vi får boka in en kalmarvistelse :)



<3

2009-04-25 @ 14:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback