Kiwi-mania

Jag tycker att tiden bara springer iväg. Jag får visserligen saker och ting gjorda, men när det bara kommer nya saker hela tiden med kort varsel så får jag lite panik. Idag fick vi en uppgift där vi ska behandla form och vad som är bärande resp icke bärande genom att göra en cirkus affisch. Det är egentligen en rätt rolig uppgift om man bortser ifrån att vi inte har speciellt lång tid på oss. För att jag inte ska stressa upp mig så ska jag och emma ner en svång till friskis för att köra ett pass om typ en timme. Det ska blir riktigt roligt faktiskt. Jag har längtat efter detta passet, speciellt efter sista låten.  Nu ska jag käka en kiwi och sedan diska upp disken som jag har ignorerat sedan i söndagskväll. Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback