I tell them all about you

Sol i sinne och vad är det mer man säger? jag minns inte riktigt. Hur som helst är här hur soligt och varmt som helst iaf som det kan bli i april. Jag sitter för tillfället och pluggar till tentan på lördag som förövrigt nog kommer att gå ganska smärtfritt den här gången, gissa om jag ska ordbajsa. Om en liten stund ska jag och emma cykla ner till friskis för att gå på ett skivstångspass, jag är lite spänd som vanligt när det är första gången på ett nytt pass. Pulspasset igår var förövrigt riktigt svettigt vi gav emma det nya smeknamnet tomatemma. På tal om tomater så gjorde jag en rejäl tavla i måndags. På rasten gick jag och maja och köpta kaffe i kaffeautomaten, jag var sjukt nöjd och var koncentrerad på min lilla pappersmugg med kaffe, jag genade genom ateljen och mitt i all min koncentration så halkar jag på en tomat som något ägg har slängt mitt på golvet, jag gjorde en riktig janne långben men på något sätt så hamnade allt kaffe på golvet och inte på mig som tur var. Jag bjöd på ett gott skratt om inte annat. Den andra tavlan skedde i tisdags på friskis, efter att jag precis som vanligt låst in mina saker i skåpet så gick jag på toa och bad emma hålla mina saker, när jag kom ut undrade emma var jag hade mina nycklar som jag brukar hänga runt vattenflaskan med en gummisnodd. Jag fick panik när jag insåg att jag hade  dem i min jacka som var i skåpet jag precis hade låst. efter passet var det bara att skamset gå ner i receptionen och be om en bultsax. återigen bjöd jag på ett gott skratt. Just nu ser jag mest av allt fram emot lördag,tills tentan är skriven och nils är i mina armar. Det ska bli mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback