Update

Gud vad min uppdatering suger. Jag har verkligen fullt upp med allting. Just nu sitter och och ritar för att få en coldplaybiljett som jag antagligen ändå inte kommer att få, men det är värt ett försök. Eftersom mamma är så nyfiken på mina nya vänner så kommer det en liten presentation snart. Det är fest hela tiden och det roligaste är förfesterna, jag har verkligen hittat världens goaste tjejer.  Om jag nu ska summera lite så uppdaterade jag senast i fredags då det var sittning. I lördas hade jag förfest och sedan begav vi oss mot sjösjukan och kåren där vi dansade oss svettiga efter x antal 20 kronors öl. I söndas var det återhämtning något som faktiskt var väldigt välbehövlig. Jag och frida tog även en runda på stan, iförd mössa pga extremt dålig hårdag. I måndags var det föreläsning i tre timmar och efter det tog vi en fika och slog runt på stan lite. I tisdags var det redovisning med tidspress, jag klarade mig och vann därför ett halvt poäng till kommande tenta det var även brännboll i kalmarsundsparken, mellanfest hos David från Uppsala och sen en liten sväng till kåren. Igår var det föreläsning som sedan följdes av en fotografering som även den blev hemsk pga dåligt hår. Vi begav oss sedan till fritte där vi förfestade och dansade för att sedan cykla till stan och barrundan. Det var sjukt roligt. Idag är det vilodag som jag spenderar i sängen tittandes på sex and the city och framför datorn letandes efter en ny lägenhet. Folket som bor i omgivningarna är psykiskt sjuka och jag klickar inte riktigt med min roomie. Det är bara att hoppas att man kan ha tur och hitta en etta, jag ska leta och se hur lång tid jag måste bo här. Jag tror jag har en månads uppsägningstid. För om jag måste bo kvar till juni så dör jag, långsamt inombords.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback