Turkos is the colour

Igår var jag på mitt livs första sittning, jag hade sjukt kul. Vi började kvällen hemma hos maja med vi menar jag julia jennie fritte jag och maja. Det var roligt och vi var peppade. Vi tog oss ner till kåren för att möta upp resten av gänget och för att sedan inta våra platser. Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta kvällen, men den bjöd på allt, dans, god mat, mellanfest, ännu mera dans och en snygg finska. Nu ska jag snart cykla hem till Maja för att hämta min väska så jag kan logga in mig på min mail, köpa kurslitteratur och framförallt för att få hem mitt smink. Imorgon ska jag köpa mina biljetter till kärleken!


Kommentarer
Postat av: taajlda

jag saknar dig, men som mitt helgschema ser ut nu kan jag nog tyvärr inte hälsa på förrän i oktober. :(

PUSS, MY LOVE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback