Toalettkrig

Ett krig har pågått på min toalett i drygt en månad. Eftersom jag inte bor ensam så är det inte enbart min toalett utan också min Roomies. Dock så har min roomie smärre problem med att fälla ned locker efter sig när hon har gjort sina behov och spolat, något som jag tycker är fruktansvärt äckligt eftersom jag ALLTID fäller ned locket tom efter N  men hans ovana kan jag trots allt stå ut med för honom bor jag inte med. Hur som helst så har jag startat ännu ett krig (låt oss kalla det experiment) det är alltid jag som städar, och nu tänker jag inte städa, toaletten är redan skitäcklig med massor av hår på golvet och i avloppet ( i can't stand it) Men jag ska banne mig inte städa mer. Ah jag är pissed.



HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: caroline

känner igen mig något fruktansvärt i allt du skriver, haha! been there done that.



har aldrig gjort något bättre än och skaffa egen lägenhet, det går inte och bo två tjejer tillsammans! tyvärr ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback