Staden som luktar puffat ris

Just precis Norrköping luktar puffat ris men vad gör väl det när man är tokigt kär. Inte speciellt mycket. Helgen har bjudit på allt som är bra så jag vet inte riktigt var jag ska börja. Bussfärden upp var seg och jag blev nästan lite pirrig i magen när jag tittade på klockan och insåg att det bara var några minuter kvar tills det att jag var framme. Väl där lagade vi mat och bara hade det mysigt. Lördagen bjöd på shopping, jag kan säga att jag gjorde Monki osäkert och gjorde mamma glad med ett par kängor. De är fina med en liten nazivarning. Efter shoppingen var vi tvungna att pusta ut i form utav en powernap. Vi begav oss senare till kåren där vi drack diverse billiga öl och drinkar och dansade till familjen med konstiga norrköpingsbor. Igår var jag inte lika glad, det är alltid så jädrans jobbigt att säga hejdå, varför varför varför? Till råga på allt så fick ja gen plats i den extrainsatta bussen som var trång och obekväm, tillråga på allt så kliver det in en madame i storlek xxl och sätter sig bredvid mig kan jag säga mer än att det blev trångt.
Nu ska jag ta mig en stor kopp kaffe oc förbereda mig inför morgondagens redovisning.  Skål!




<3 Nyklippt och lurig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback