Sister oh sister

Solen skiner i Kalmar idag igen. Det är helt fantastiskt. Igår var det så varmt att jag och Jennie promenerade i enbart t-shirt. Vi återupplevde sommaren och plockade blommor. Vi promenerade runt stensö och hittade det sötaste huset som gav oss cravings, vi såg även en skrumpen manspung och skämde ut oss med min sms signal. Jag antar att det är sånt man gör på fritiden när man tar pluggpauser för powerwalks i solen.

Idag kommer lillasyster hit, då bjuds det på tacoknytis och lite städning. Det ser hemskt ut här igen och då är det bara en vecka sedan P städade. Nåja jag får dra på mig handskar och ta tag i det snart. Imorgon kommer även Mamma Örjan Mormor och Morfar det ska bli skönt med lite välbekanta ansikten som inte hör ihop med skolan.

Peace


Stensö är underbart vackert!

Kommentarer
Postat av: jennie

"skrumpen manspung" ha ha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback