Med näsan i min bok.

För en gångs skull känner jag mig verkligen one step ahead. Jag har ett kapitel kvar i min mediekommunikationsvetenskaps bok och det är på lite drygt 20 sidor, därför har jag nu tagit mig en liten pluggpaus, eller pluggpaus kanske jag inte ska kalla det eftersom jag ska kolla in tidningen Kings hemsida till vårt grupparbete som ska redovisas på tisdag. Vi ska alltså analysera tidningar precis som vi gjorde med bengt fast lite mer fritt. Jag ska skriva om könsrollerna, det ska faktiskt bli rätt spännande med tanke på att king verkar vara en typisk manstidning.

Något som dock irriterar mig är att jag inte har fått mina böcker från Bokus som jag beställde för exakt tio dagar sedan, jag behöver dem eftersom det ligger obligatorisk kurslitteratur däri och eftersom jag inte kan avbeställa böckerna så kan jag inte springa ner till akademibokhandeln och införskaffa mig dem nu. suck suck suck.

Frida ringde innan, det är r'nb kväll på bistrobar, och som det ser ut nu så kanske det blir lite dans ikväll. sött!


Louise jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej igen Johanna.

Idag har jag snokat igenom din blogg igen, jag tittar inte så kontnuerligt. (eller hur fan det nu stavas). Men du verka ha det bra i Pukeberg. (som har en fotbollsplan så långt ifrån civilisationen att det borde vara olagligt). Förutom din rommie, ni kanske ska ta ett snack, man borde dela på sysslorna, det tycker jag allt! Du får sätta dig ner spärra ögonen i henne och ta ett sånt där allvarligt snack. Nu skriver jag långt som fan. Men ja, det är en kommentar/halvt blogginlägg!



Ha det!

/Enrik (tror jag ska uttala mitt namn med stumt H)

Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-18 @ 21:50:48
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Louise

JAG saknar dig med johanna! inte länge tills vi ses nu! <3

2008-09-19 @ 15:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback