I'm still alive.

Jag tänkte bara uppdatera och berätta att jag lever. Jag har fullt upp hela tiden med massa fantastiska nya saker. Igår hade jag min första föreläsning och jag måste säga att jag gillade det. Trots att vi fick en gruppuppgift och en redovisningsuppgift till början av nästa vecka. Det är inte illa. Första dagen på kattrumpan och kåren var lyckad men jag kan inte påstå att jag mådde bra dagen efter, nedrans Rosé. Hur som helst. Imorgon är det introduktion i Pukeberg där vi fick som läxa att ha med oss lim och sax. klippa och klistra maybe? Efter det bär det direkt av till Maja på förfest till turkossittningen. Så idag har det handlats turkosa saker. Meskalin och turkost är livet.


Sneakpeak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback