Going North

Om ett litet tag sätter jag mig på bussen som ska ta mig till Norrköping. Oturligt nog tar det lite drygt fyra timmar att åka upp men eftersom jag fick mitt bokus paket idag så är min näsa begravd i kurslitteratur och tidningen King. Jag är spänd och lite pirrigt i magen, det är första gången jag ser N's lägenhet, spännande. Nu ska jag ta mig in till stan för att ta en fika med frida på Kulzenska. I love that place, tänk er ett gammalt hus med alla orginal-attiraljer kvar, tänk er olika rum med olika möbler och tapeter, tänk er hembakta baguetter och kakor, tänk er studentrabatt. Vi har hittat vårt nya stammis ställe. Haha. Puss!


Jag har ett eget glas hemma hos Fritte, det ni!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag åker också norrut! :D

Mår du bra i Kalmar? Hörde av Nils att din sambo var psycho och att du var omringad av Samhall-fall?!

Ta hand om dig. Kram

Postat av: Fanny

Jag åker också norrut! :D

Mår du bra i Kalmar? Hörde av Nils att din sambo var psycho och att du var omringad av Samhall-fall?!

Ta hand om dig. Kram

2008-09-19 @ 15:07:12
URL: http://roligtfanny.blogg.se/
Postat av: bitte

ha en bra dag

2008-09-22 @ 13:33:10
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback