Fullständigt vettskrämd.

Det är så jag darrar, jag har hittat en annons på blocket om en lägenhet som verkligen verkar vara top notch.  Jag har ringt tjejen som hyr ut den typ 4 gånger nu, inget svar så jag la ett i röstbrevlådan. Hoppas hon ringer upp. Hoppas den inte är för dyr. Hoppas jag får den. Jag vill verkligen inte bo kvar här. Skitsamma om hyran är för hög. Jag lever hellre på nudlar än bor med psykfall. På tal om sånt så har jag palatset för mig själv fram till tisdagkväll då min roomie tog en sista minuten hem.  Jag trivs bättre själv, det är skönare att slippa att tassa på tå det hade varit skönt att slippa vara någons mamma och plocka upp en massa saker efter någon annan. AH jag är irriterad på allt idag.
Frida kommer hem igen idag, det ska bli skönt att prata av sig. Och på fredag åker jag till min prins, min fantastiska prins. Prinsen som jag faktiskt älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback