Family Reunion!

Helgen har varit fantastisk vad mer kan jag säga. Det har varit otroligt skönt att träffa Mamma, Örjan Mormor, Morfar och framförallt Louise. När man inte ses på länge så uppskattar man sin syster på ett helt annat sätt, och hon börjar ju faktiskt bli stor.

I fredags bjöds det på Taco knytis hos mig, då vi bara snackade skit och åt gott och länge, mina tjejer är fantastiska dock saknades några men det tar vi igen sedan. Efter en stund begav vi oss till Emma och hennes Roomies lägenhet, den var fin riktigt fin. Vi var där en stund men skippade utgången, louise är ´ju trots allt 15.

I lördags kom då mitt lemmeltåg, de var saknade. Vi fikade och hade husesyn och  tog oss ner till stan där vi gick och mös och insöp atmosfären. Morfar blev så tagen av kattrumpan så han ville skaffa ett sommarhus, sedan såg han huspriserna och kom ner på jorden igen. Vi åt gott på bistrobar och tog oss hem igen för att installera skrivaren som jag har införskaffat och för att fixa till oss, eller det var nog mer jag som fixade till mig. Jag åkte snålskjuts till Nybro där vi bowlade och förfestade hos Julia i hennes otroliga lägenhet, jag blev så avundsjuk. Den är perfekt. Vi åkte sedan med Erik till Kalmar och gick till kåren där vi dansade oss svettiga på det alternativa dansgolvet. Det var helt enkelt en magisk kväll. Bob hund OCH familjen efter varandra. Dj'n var från skåne och det fick han credd för!

Idag har jag spenderat min dag med att läsa min underbara Mediekultur, Mediesamhälle av jostein gripsrud. 450 sidor snack.  Nu ska jag tillaga quesadillas och  njuta innan jag ger mig i kast med lite mer studier.






Det finns inget bättre än familjen 

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för en trevlig helg syster!

det var mycket trevligt (:

de får vi göra om snart igen (:

pussar och kramar

2008-09-28 @ 18:44:13
Postat av: Mamsen

Det var härligt att träffa dig, ser fram emot nästa gång! Kram

2008-09-28 @ 20:22:19
Postat av: taajlda

BLUBB! jag saknar dig jättemycket!

kanske kan komma nästnästa helg om du är ledig då?

och isåfall måste du lova att vara min modell, så börja spåna på idéer :)

LOVE!

Postat av: madelen.

johanna, nu när jag ska bo i växjö så är jag ett snäpp närmre dig. säg till när du har en helg ledig så kommer jag gärna och insuper kalmar. :) vi har några månaders livstid att ta igen! peach, m.

2008-09-29 @ 17:02:04
Postat av: Lisa

min sköna böna!

hoppas du trivs bra i kalmar, det verkar så! här är det grymt, jag älskar göteborg. jag saknar dig! puss

2008-09-30 @ 20:42:33
Postat av: jennie

du kan ju skriva ett hyllningsinlägg till IKEA istället ;)

2008-09-30 @ 23:10:32
URL: http://www.nadamas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback