Yes Klaus, ofcourse Klaus, everything for you Klaus.

Idag har jag varit busig eller inte bara jag, Jennie, Maja, Emma och Lina med. Vi smet från en föreläsning. Inte vilken föreläsning som helst utan från Klaus Krippendorff. En Designguru. MY GOD vad det var tråkigt eftersom det enbart handlade om design så har jag ingen aning om vad vi ens gjorde där. Vi hade kunnat strunta i allt.  Det som var något att veta för oss visste vi ju redan i och med Nyckelbegreppskursen. Så där satt vi i två timmar och lät våra rumpor bli uppätna av designerstolar som mest fyller sitt syfte när det kommer till design för de är minsann inte sköna. Hur som haver efter lunchen så skulle vi åter lyssna på Klaus som nu hade överlåtit arbetet till oss, vi skulle ställa frågor. Yey tänkte vi och tittade i tågtidtabellen och insåg att det gick ett tåg tjugo i tre. Vi smet ut och spatserade i britsommarvädret och var  sedan hemma vid tre. Det var skönt. Nu har jag hunnit göra upp ett städschema, diskat upp ALL disk och ätit en övermogen banan ( jag som inte ens gillar övermogna bananer, jag antar att jag är snål) Nu ska jag städa mitt rum och sedan fortsätta läsa min fantastiska bok Åse av denise rudberg. I adore  it.

Ps. Om ni har skype, lämna ert lilla användarnamn i en kommentar så addar jag er så kan vi snicksnacka gratis

Here he is the one and only Mr. Krippendorff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback