Tentaslask!

Äntligen är min första tenta skriven och inlämnad. Hur det gick återstår att se, vi hade nämligen sant eller falskt frågor ala Danne Bülow inklusive minuspoäng. 15 p var godkänd och 20 VG. I värsta fall får jag plugga med Maja sen. Efter tentan kom jag hem till nybryggt kaffe och jag kände mig som one dollar million baby. Helt underbar. Nils borde alltid vara här efter tentor. Vi tog bussen ner till stan för att fika lite och kika i affärer. Jag skulle köpa jeans men hittade inga som var riktigt min stil, jag antar att jag är för kräsen. Jag var dock sugen på ett par Acne Hex men nja de var lite låga. Istället kom jag hem med en vinröd/lila kofta. Vi åkte hem käkade lite och cyklade sedan till Jennie där vi hade lite förfest, vi mötte sedan upp de andra och cyklade hem till Michael där vi hade tentaslask/husfest. Det var sjukt kul och nu har nils fått träffa mina vänner. Det känns skönt.

Det känns mindre skönt idag då jag jag har åkt på en dunderförkylning. Jag sitter i min nya sköna kofta och tycker synd om mig själv och min hals och min näsa som är så täppt så jag inte vet var jag ska ta vägen. Om en liten stund kommer fritte och kurerar mig för då ska vi har sällskapsresan maraton.

/J










Kommentarer
Postat av: madelen.

don't cry baby! söndagar kan vara för jävliga jag vet. men tänk på att det är en manic monday imorgon, då får du annat att tänka på. ah, sant-eller-falskt. även om det kanske är ett lätt prov att göra så gör det inte alltid ens kunskaper rättvisa. och mest störigt är det att folk kan få alla rätt med hjälp av enbart TUR. jag är alldeles säker på att du fixade det galant. (: jaa, jag vill så gärna träffa dig! vi har ju inte alls långt ifrån varandra somsagt. (: nästa helg jobbar jag, men inom den närmsta framtiden får vi försöka att klämma in en reunion. can't wait! :)skriv eller ring om du behöver mig. love, m.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback