Schlagertypografi

Äntligen är det kväll, det betyder att jag äntligen får sova.  Jag har varit otroligt trött hela dagen nästan lite hängig. Jobbigt. Redovisningen av perceptionsuppgifterna gick bra och sedan fick vi en typografiuppgift som Pernilla så käckt kallade schlagertypografi eftersom vi skulle välja typsnitt efter känslan vi fick av olika låtar. Det var otroligt svårt men ändå väldigt roligt.  Efter skolan har jag mest softat och kollat in det senaste desperate housewifes avsnittet som finns att tillgå, jag har även hunnit med lite pilates och en dusch. Fancy.

Imorgon bär det av till Växjö på studiebesök och egentid. Jag ser framemot att åka tåg eftersom det känns som att man ska hem.

Godnatt

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback