Med morgonkaffet i högsta hugg

Godmorgon!
Nu sitter jag och käkar frukost. Mannagryndsgröt, päronjuice och kaffe. Mumsigt. Jag älskar att ha sovmorgon. Idag börjar jag inte förrens klockan ett vilket betyder attjag kan knalla ut genom min lilla dörr ut på gatan och till busstationen på mindre än fem minuter. Det är underbart. Solen skiner och jag är på g. Idag ska vi redovisa en gruppuppgift i läsbarhet och sedan ska vi antagligen fortsätta introduktionen i Indesign. Vilken jag brukar hoppa eftersom vi fortfarande är på ramar och dylikt.
Eftersom jag har tid nu på morgonen så håller jag på med ett projekt som ska vara klart på fredag. Jag visar er sedan. Om det blir lyckat kan det nog bli riktigt bra. Jag har även bestämt mig för att ha en sk vit helg och röja undan mina laborationer.

ÅH! På fredag ska jag titta på ett litet gårdshus här i kalmar som har blivit ledigt. Det är från 1600 talet och har två kakelugnar varav den i sovrummet fungerar. Hoppas Hoppas Hoppas  att det är fint för jag vill verkligen flytta!

Nu ska jag ta ett tag med mina skalpeller och guache!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/80-tal-sa-ser-jag-ut.html#comment



hahaha

2008-10-16 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback