I trädet utanför mitt fönster vimlar det av fåglar.

Nyss blev jag jättelycklig. Frida smsade och det blir middag hemma hos henne.  Det är bra, för idag känner jag inte alls för att laga mat som är nyttig, jag känner enbart för scones. Och det är inte så nyttigt.

Förövrigt så ska jag snart ta itu och bekämpa en av mina fobier, nämligen hår i duschen Massvis med hår i duschen. Det ska bort och jag är den enda som är hemma. P är i Malmö så jag får ta tag i det innan det blir för snuskigt. för sådana snuskigheter klarar jag inte av. På tal om snusk får jag nog träffa Nils en sväng på Söndag. Det ser jag fram emot!


Kommentarer
Postat av: Fanny

På tal om snuskigheter.. ;) Haha, vad har du i tankarna för helgen? Älmhult?

Postat av: KF

buhuhhuuu! min pizza jag bakade va hilarious! med betoning på baka. ;) och nu sitter du o klämmer ut den rackaren på wc-huset

2008-10-23 @ 19:37:52
URL: http://jagskataminboll.blogg.se/
Postat av: taajlda

du & frida är crazy. och jag saknar er så sjukt mycket båda två!

2008-10-23 @ 22:22:04
URL: http://lamouraveugle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback