Södern here i come

Om cirka en halvtimme tar jag ut Hermie från förrådet för att cykla och möta upp Jennie, sedan ska vi till pressbyrån och köpa kaffeochbulle20kr för att sedan sätta oss på tåget mot våra hemtrakter. Dock ska J av i Alvesta för att sedan åka i tre timmar till medans jag har lite drygt 45 min kvar. Osis. Hur som helst så har jag åkt på en jädra förkylning, det är inte kul alls, jag är supertäppt i näsan och har ont i halsen. Jag som ska göra så mycket i helgen, jag kan inte vara sjuk. Jag övervägde att stanna hemma idag men sedan fick jag dåligt samvete, jag hade ju redan gjort en matlåda och eftersom jag inte har någon micro så hade jag varit tvungen att frysa den. Så jag masade mig upp och jag kom till skolan. Sen att jag kraxade och snorade hela psykologilektionen det är en helt annan sak. Ikväll får mamma ta hand om mig, och imorgon ska jag träffa bästaste Matilda,Madelen och Frida och Pappa med familj på ett hörn. Vem har sagt att jag inte är effektiv ?




Kommentarer
Postat av: taajlda

YEY!!!!!



I'm your man, nanananana..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback