Smokin hot!

Jag sitter och sippar på min latte, fortfarande sliten efter gårdagens mastodont dag ( 8-8) Den tog hårt på mig. Imorgon blir det något liknande  fast jag åker hem vid 6 så jag hinner göra mig kissable tills nils kommer, det känns inte så lönt att vara kissable i skolan imorgon om man kan få vara det en hel helg. Jag ska finslipa lite i Indesign och Photoshop, sådana saker som jag faktiskt tycker är kul, fast just nu mest känns påtvingat och kaotiskt. Inte nog med det, vi fick en ny uppgift idag som ska redovisas nästa vecka, alltså tre hyfsat stora gruppredovisningar nästa vecka, jag kunde ha varit gladare. Dock är Denna uppgiften jäkligt intressant. Det är i Designhistoria och vi ska göra ett arbete om Wiener Werkstätten och Memphisskolan. Jag tilltalas mest av WW men alla har ju olika smak och tycke. Nu ska jag fortsätta sippa latte pilla i Indesign lyssna på Bob Dylan och längta efter morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback