Norpan.Marcus.Nilsochjag.

Min helg var så fin och bra som jag hade förväntat mig. Den var faktiskt nästan bättre än så. Jag har mått som en prinsessa. I torsdags var vi och kollade på Marcus Krunegård och halleluja vad bra han var. Han var sjukligt bra live. Han var så pass bra att han inte ens hade behövt spela jag är en vampyr. Det var faktiskt ett av de bättre liveframträdandena som jag har sett. Vi har även tagit långa promenader, frusit rumpan av oss mitt på eftermiddagen, halkat på isfläckar och fikat på samma ställe som vincent pontare. Norrköping var så bra så att jag inte ville hem och det var knappt så att jag kom hem heller. Buss-skrället var såklart 20 min försenat och efter en timme så stod vi still i en timme och 10 min så allt som allt var jag en och en halv timme sen igår. Det var mindre kul för min kurrande mage och mitt frusna jag.
Hur som helst nu är jag back om track och imorgon ska vi ha inspirationsdag hos Julia.









Kommentarer
Postat av: Susanna

Hallå, allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback