Monday all over again.

Idag har jag varit duktigt. Jag har dragit mig upp ur sängen klockan tio i åtta enbart för att gå till skolan och jobba med tidningen, trots att vi började klockan ett och det var tom en frivillig lektion. Nåja vi har fått mycket gjort så lite nöjd är jag allt. Jag har inte fått lika mycket gjort här hemma. Jag har jobbat lite med en Graf uppgift, bekantat mig med det nya dhw avsnittet och lagat god mat. Nu börjar jag bli trött trots att klockan inte är mer än halv tio. På Torsdag åker jag hem till lilla Osby för en långhelg där jag ska försöka att pressa in alla de människor som jag vill hinna att träffa.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu har jag startat en ny tävling på min blogg!

Vinn ett höstigt halsband eller ett vintrigt armband.



Kika in å va med å tävla vettja!

Postat av: Lisa k

Hej Johanna!

Hur är det med dig? Kommer du till Malmö på fredag? Jag vet att du har mycket att göra när du kommer hem, jag hinner ju heller ingenting när jag är hemma!! Men om du kommer vore det skitkul, det vore klockan sju runt då någongång och jag bjuder på mat!! mmmm! Hör av dig till mig på mail eller sms eller vad du vill!

Jag saknar dig!

puss lisa

2008-11-11 @ 15:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback