Mina små kärlekar.

Jag är hemma i Kalmar igen. Skönt ? Ja. Tråkigt ? Ja. I helgen har jag hunnit med att träffa nästan alla av mina favoriter. Några har jag fått spara tills nästa omgång. Hur som helst Fredagen var helt makalös. Madelen kom vid 9 sen åt vi "frukost" och tittade på en värdelös film, när jag hade duschat av mig Kalmarsmutsen så blev vi spralliga. Vi körde till Ikea där vi strosade lite och åt lunch. Vi gjorde även ett nämnvärt besök på Haganässkolan. Jan och Bengt blev glada av att se oss, Bengt blev tom så glad så han smygkramade oss lite. Vi missade dock Tommy, något som vi blev lite ledsna för. När vi tröttnade på Haganäs så kidnappade vi med oss Tilda till hennes hem där vi hade dirtytalk och blev spådda, jag vet inte riktigt vad jag ska tro  men jag vet iallafall att jag har saknat mina blondiner ofantligt mycket. Efter ett tag så åkte jag till Pappa där familj numero dos väntade, jisses vad mina syskon har växt det är inte klokt, det är nästan så jag börjar känna mig gammal, min tolvåriga syster har 8 cm kvar tills vi är jämnlånga. Efter lite tacos och halva idol så körde jag hem till Frida och Henke för att titta på idol och deras nya mysiga lägenhet. Vilken tur de har haft, den var verkligen superfin. Jag har saknat Frida, hon är alltid up-to-date angående allt skvaller. Och om jag inte missminner mig så kommer vi ses nu om inte alls så lång tid! Hurray!
Denna helgen speciellt fredagen har fått mig att längta tillbaka till gymnasiet, inte speciellt till pluggeriet utan mer efter alla mina fantastiska vänner, vänner som man tog förgivet som man nu knappt har tid att träffa.  Jag tycker så mycket om er, ni är så fina!
       

Kommentarer
Postat av: frida

kommer hem om en vecka ca. ska fira kajsa på fredag hon fyller ju 18 o när ja ändå är hemma stannar aj till granada med. och hör o häpna! de håller på att bygga om :O jag klarar inte av förändringar hoppas du överlever tills ja kommer hem, btw is pattie back jet?



PS: ja har inga pengar på min mobil:(

Postat av: taajlda

Det var superduper u-n-d-e-r-b-a-r-t att träffa dig och madelen. Du måste skicka bilderna från studenten & skummeslöv.



och just det ja, jesus christ. det ser inte ut som jag på bilden!



<3

2008-11-18 @ 14:33:20
URL: http://lamouraveugle.blogg.se/
Postat av: frida

Tack för finbesöket och uppdateringen :)

2008-11-23 @ 14:52:14
URL: http://froijd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback