Mållös

För ungefär en timme sedan fick jag världens överraskning, hade jag suttit på en stol så hade jag garanterat ramlat av. Jag satt och tittade på Simpsons och drack kaffe, jag hade precis avslutat ett gigantiskt samtal med N då Skype börjar ringa igen. Det är Mamma som lägger på så jag får ringa upp igen. Personen som svarar är inte mamma utan världens bästa Kristina, Sydney-Kristina, Kristnils,Trollungen,Min storasyster. Jag blev helt mållös och kopplade inte. Hon ska ju vara i australien men istället befann hon sig hemma på Torpstigen. Det var så fint. Tydligen hade hon och mannen åkt las vegas och köpt en jordenrunt biljett och åkt vidare till Sweden. Så hon åker tillbaka på lördag, det grämer mig att jag inte får träffa henne.  Fina stina. this made my day.

I somras: Louise, signe,Jag,Kristina,Mamma,Anna och Ebba

2006



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback