Jiggidy Jazz

well jag är hemma, det har varit en soft dag med endast tre timmars psykologi, helt överkomligt. Dock är jag så trött så jag inte vet vad jag ska ta mig till, jag borde diska men njae jag orkar inte, jag har faktiskt kört en maskin tvätt så någon måtta får det faktiskt vara. Om en stund ska jag duscha av mig nybro dammet, dra på mig något svart, höga klackar och rött läppstift för att bege mig mot stora staden Växjö. Där ska jag julia och maja lyssna på jazz. Vi har fixat en lite bättre kamera så vi kan ta lite bättre bilder till vårt reportage så nu är det dags för mig att göra mig själv lite bättre för som det ser ut nu, så är jag en total mess.


Kommentarer
Postat av: caroline

Du är utmanad!

Kolla in min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback