How to dace tecktonik in Nybro

Åh vad jag önskar att denna helgen hade krypt fram. Den har varit så fin och mysig på alla sätt och vis.
I fredags började det mysiga med en klassfika med dammsugare,pepparkakor och julmust, vi lyssnade på julmusik och var allmänt flummigt lyckliga. Sedan bar det hem till Kalmar där jag plockade undan lite och gjorde mig kissable för att sedan cykla in till stan för att hämta Nils. När vi kom hem drack vi kaffe och bara njöt av varandras sällskap, Vi började titta på I'm not there men jag råkade somna.
I lördags hade vi sovmorgon vilket vi båda verkade behöva, sedan tog vi oss in till stan för att leta efter en tjock jacka till mig, eftersom det är snö, kallt och vinter nu. Jag hittade dock ingen eftersom jag är kräsen. Vi cyklade vidare till Maxi för att handla bakpotatis och lite tillbehör eftersom vi sedan begav oss till Nybro och Ewe där vi hade en mysstund med klassen. Vissa av oss fick för oss att vi skulle lära oss att dansa Tecktonic och spexa för nollorna nästa år. Det gick väl sådär, men roligt hade vi. På tåget hem träffar vi ett gäng 15åringar som betedde sig som om vi var det roligaste sedan Hipphipp! Vi cyklade hem och sov gott.
Idag har vi bara tagit det lugnt och ätit lyxfrukost bestående av färska frallor och "finjuice". Vi har kollat på Idol och bara varit. Nils rensade min dusch från hår och i gengäld lagade jag kycklingthaiwok, som blev apgod. Jag är stolt över mig själv


Emma , Ewe, Nils,Julia,Maja,Erik,Sara & Jennie

Emma,jag,jennie och sara dansar tecktonik

Emma, David, Maja och Johanna

Kommentarer
Postat av: jennie

<3 reklam 08!

Postat av: caroline

lösenordet till min blogg,

användarnamn: hello

lösenord: goodbye



:) kram!

2008-11-24 @ 18:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback