Honey the dinner is ready!

Nu är jag hemma igen och jag har mat i ugnen. Klyftpotatis för att vara exakt. Till det ska jag avnjuta hör och häpna kyckling. Min granne ovanför mig har fest. Det var en massa killar utanför min dörr nyss. man kanske ska ta och gå upp. Eller kanske inte. Idag har jag haft en föreläsning på eftermiddagen. Det var skisskursen, veckans roligaste kurs. Man lär sig så otroligt mycket. Idag skissade vi porträtt. Vi skulle även ta med oss ett skissat ansikte för att sedan försöka skissa med "konstnärens" stil. Det var roligt.
När bussen hade tagit oss till Kalmar igen så gick jag och Maja in på stationen för att köpa biljetter till Växjö. Vi (plus Julia) ska nämligen till palladium och digga Jazz som research, vi ska även knäppa lite bilder och använda till själva tidningen.
Jag ser fram emot det som tusan. Jag får kanske träffa Johanna med min bästaste musiklärare på gymnasiet. Kul.
Nu tror jag faktiskt att mina potatisar är redo att ätas upp, men först ska såsen fixas!



Wayne Nichols


Kommentarer
Postat av: Anonym

KOLLA SENASTE INLÄGGET I MIN BLOGG! SÄLJER ALLT FRÅN KLÄDER & SKOR TILL PRYLAR!



http://caipirinhacupcakes.blogg.se

2008-11-05 @ 19:22:49
URL: http://caipirinhacupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback