En helt vanlig grådaskig tisdagseftermiddag

Jag räknar ner dagarna nu. I övermorgon åker jag hem lite snabbt. Vet egentligen inte vad jag längtar till, självklart familjen men det är ändå stressigt, det är så mycket som ska fixas, det är så mycket som jag vill göra men som vanligt krockar allt.
Idag är det regnigt kallt grått och riktigt ruggigt. Jag sitter med Indesign uppe och gör klart en vikfolder på apoteket som jag håller på att kräkas på, sedan är det dags att göra en meny. När jag är klar med det blir det nog lagom att göra mat (pannkakor och blåbärssylt) för att sedan läsa lite psykologi. Jag sticker inte under stol med att det är mycket just nu.
Nu återvänder jag till älskade indesign.


Jag gör den mest fantastiska chailatten som finns i Kalmar


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jag vet. Vi hade inte mycket till självinsikt må jag säga.. "Så ÄR det att vara tonåring liksom..." Men vi var kreativa i alla fall!

2008-11-11 @ 16:01:11
Postat av: sugarblondievanilla. (m)

HINNER DU TRÄFFA LILLA MIG?!

Postat av: Fanny

"För de man tycker om mer än de andra.." haha. Det låter trevligt. Mycket trevligt. Fredrik hade tydligen samtalat med Nils så han var på. :)

2008-11-12 @ 14:47:42
URL: http://roligtfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback