Achtung, Utmaning!

Jag blev utmanad av Caroline

Regler:
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. När jag var liten hade jag en negerdocka som hete Nils. Det var en flicka.
2. Jag hatar köttfett. ( fettranden runt köttet)
3. Min mormor kallar mig för Gullegumpan.
4. Jag kan härma en apa väldigt bra och väldigt högt.
5. Jag och min kompis Emma har haft en snigelhotell
6. Jag har försökt att mata min lillasyster med hundbajs.
7. Jag tycker att rökt korv och honung är en alldeles underbar kombination på smörgåsen.

Jag utmanar
Emma.Linda.Frida.FridaF.Fanny.Tilda.Annika

Kommentarer
Postat av: caroline

6. ? HAHAH wtf! det var inte snällt ;) hahah

Postat av: Louise

Nej johanna vi tyckte INTE om 6an ;o

2008-11-12 @ 20:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback