Abstinensbesvär.

Jag har varit utan internet i två dagar på grund utav drifstörningar, jag kan inte säga annat än att jag har varit desperat och bloggsugen och allt där emellan. Det är helt sjukt hur beroende man blir. Under tiden har jag haft två stora redovisningar och den tredje och sista för veckan är imorgon vilket är jäkligt skönt. Jag skulle egentligen haft beök i helgen men ist blir det fest och idolfestsomething.
Idag har jag köpt en Julstjärna och en Adventsljusstake så jag kan tända ett ljus på söndag. Då ska även jag och fritte baka pepparkakor. Det ska bli mysigt.




Kommentarer
Postat av: jennie

Varför inget besök? Och vad för fest?

Postat av: taajlda

oh, jag älskar denna bilden!

du jag tänkte titta inom kanske nästa helg?

2008-11-27 @ 21:51:25
URL: http://lamouraveugle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback