A bit Jackie-O-isch

Igår var jag ju som bekant på ett cocktailparty. Det hela var väldigt trevligt ( som det brukar med de människorna). Det hela började på bussen från stan som för det första var proppfull och för det andra tog oss till någonstans där vi inte hittade. På bussen var det skräniga och dryga Kalmarbor, de trackade ner på oss skåningar när vi pratade och jag blev pissed. När vi hoppar av bussen så regnar det och eftersom jag inte vill bli helt blöt så hoppar jag in under julias paraply. Dock hade inte julia en tajt klänninge eller klackar på sig så hon gick lite snabbare än vad jag hade tänkt, det hela slutade med att jag gick som Fran Fine. När vi kom till Lina blev vi försedda med cocktails och plockmat. Det kom mycket folk bland annat en del dryga Uppsala bor eller i alla fall en. De andra var snälla och sa att jag var väldigt Jackie O-isch med min frisyr och retroklänning. Hur som haver så morsknade jag till på den ena B hette han.  Efter att ha ödslat dyrbar tid på tjaffs så tog vi taxi ner till stan där vi dansade av oss på BistroBar som inte alls höll samma klass som tidigare. Frida got lucky och jag fick ont i fötterna. Jag tappade även en vante och mina pumps ligger i min cykelkorg.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Kan inte annat än säga att din klänning var bedårande!

Du, jag vill höra mer om nyår?! Lät mysigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback