Skräckblandad förtjusning

Ångesten över att ta studenten smyger sig sakta men säkert på. Det är först nu när allt är klart, inlämnat och betygen är satta som man verkligen inser att detta snart tar slut. Idag satt vi t.ex. och planerade för champangefrukosten och hur många flaskor asti som vi behöver. Det är kusligt, jag har även gjort något som jag förvånas över, jag har satt upp mig frivilligt på laglistan nästa måndag då vi ska leka lekar på torget. Jag kommer inte bara att göra bort mig för skolan utan för hela älmhult, så håll utkik och var på torget om ni vill se mig göra bort mig och ramla. Förhoppningsvis är det bara roligt och går smärtfritt undan. Imorgon är jag ledig, jag ska passa på att posta ett par stövlar till en tjej i Staffanstorp, hoppas hon får mer nytta av dem än jag hade. Jag ska även köra en sväng till Älmhult för att repa i kyrkan inför avslutningen. Pirr i magen oh yes. Jag kan inte förstå att om exakt 10 dagar så står vi på grusplanen som nybakade studenter. Nu ser jag bara fram emot Siesta och mitt lilla preparty på Torsdag.



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hade totalt glömt bort siesta! Haha Tur att du påminde mig! Helt ofattbart att det bara är en vecka kvar..

2008-05-28 @ 09:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback