Kom heeeeem

Vilken otroligt onödig dag det har varit, det är helt sanslöst vad lite vi gör nu. Det enda som finns kvar i mitt skåp är idrottskläderna som jag skulle använt idag men eftersom jag inte behagade att närvara så får jag ta det imorgon. Dagen har även bjudit på valsträning och jag blev så glad att Jesper kom ner och dansade en dans med mig, dessutom blev jag avundsjuk på Åsa som har fått Daniel, vilken kille jädrans vad han för! Imorgon är det dags för siesta som börjar med en upptaktare hemma hos mig i form utav snopp-party som mamma så fint uttryckte sig. Efter det så tar vi röda faran och beger oss söderut. På fredag blir det preparty hos Caroline ( som jag har saknat henne) och det ska bli otroligt rolig och det som sätter pricken över i:et är att Nils kommer hem från sin sista lumpenvecka någonsin.

Jag måste bara avreagera mig lite, det är såhär att vi håller på att avsluta våra nationella muntliga i svb och jag har redan hållt mitt tal där jag pratade om Martin Luther King osv idag var det en O i min klass som körde en total jäkla ripoff på mitt tal, han började nästan precis likadant och avslutade EXAKT likadant. Sånt gör mig pissed off! Må han få IG!



Jag Caroline Ida Emelie och Louise. Good old times!


Kommentarer
Postat av: caroline

jisses! :O gammal bild det där


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback