Heading for Stockholm

Imorgonbitti bär det av till stockholm med klassen. Det ska bli ruskigt kul, man kan ju inte påstå att vi har varit speciellt tighta men förhoppningsvis kommer vi kanske ett litet snäpp närmare varandra under dess 24 timmar. Vi ska hinna med en del studiebesök som t.ex Dn och P3 och vi ska ju såklart hinna med lite utgång, vart det blir  är ännu oklart men en sak är säker det blir inte något "i-stil-med-balders-ställe" Är det fint väder blir det ett glas vin på en uteservering och kanske dansar vi fötterna av oss på en klubb,det är bara framtiden som vet.

Nu ska jag sova, jag slumrade till på soffan innan idag så jag har nog en del sömn att ta igen, arbetsproverna tog hårt på mig de sista dagarna men nu ligger de i ett vadderat kuvert någonstans i Sverige med destination Kalmar högskola.

Godnatt!


En gång för längesedan i Malmö.
image415

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback