Franska nätter.

I fredags bar det av mot Älmhult till Tildas stora glädje. Det som var planerat som en "trevlig-myskväll-hos-jesper-med-eventuell-grill" förvandlades till Spontanfest hos N då han till min förvåning ringde mig och förmedlade detta besked, speciellt paff blev jag eftersom han egentligen hade andra planer. Men jag blev glad. Hur som helst så mötte lilla T upp mig på stationen vi begav oss till Sunnerbogatan och Jesper, där snackade vi skit och provade peruker. När klockan närmade sig kväll och det började bli dags att röra sig så gick vi hem till N där festen var i full gång, det var så mysigt vi satt ute på altanen, vattenpipan och potatissalladen samsades om bordets yta. Ju närmare småtimmarna vi kom så desto färre blev vi, till slut var det  Jag Nils Fanny Fredrik Elias och Christian kvar, vi tittade på Tillsammans innan ögonlocken blev för tunga och vi drog oss ner till det lilla röda rummet.

Lördagen spenderades med N och Lisa i lite lugnare version, vi började kvällen med att sitta på balkongen och tjuvlyssna på Sanna Nielsen ( som förövrig ser ut som en transa up close) det var mysigt och ännu mysigare blev det när lisa kom i den röda faran och vi begav oss på rövartåg. Några timmar senare satt vi på altanen med tända ljus och "nattamad" i form utav min och nils hemmagjorda hjärt-pizza.

Söndagen var olidligt varm och vi övervägde faktiskt att bada men vi var lata och tiden var knapp istället fick det bli en varsin piggelin i solstolarna vi blev aningens solkyssta och mer än varma. Kvällen avslutades med ett kalas då min lillasyster Louise har fyllt 15 år.

Puss!

image412
   

Kommentarer
Postat av: frida

fritte säger grattis till louise och saknar sin jows!

Postat av: Anonym

jag hade det underbart darl!
you and me babe, it takes two :)
ta med mitt sephora- läppglans till skolan imorgon!
puss

2008-05-13 @ 21:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback