En stund av lycka

Solen skiner, jag har pratat med N och träffat tilda, affischerna är färdiga och imorgon blir det picknick med Åsa. Just nu är jag lycklig väldigt lycklig. Om nästan precis en vecka bär det av till stockholm med klassen, det ska bli mysigt. Jag Åsa Madelen och Amanda ska sitta på uteserveringar och dricka det vi känner för äta en bit mat och shoppa. Det ska bli härligt jag saknar tjejerna, amanda har jag träffat sporadiskt på willys och åsa har jag bara msnat med medans jag och madelen hade en lovestory för någon vecka sedan när vi skrev om barbados. Jag saknar min apu på Icom det blev extra uppenbart när jag fick min lilla omdömes lapp, jag är numera "en liten konstnärinna med höga ambitioner och en väldigt kreativ förmåga" Tack för det, du är värd 10 guldstjärnor som sa så. Till helgen blir det N och Lisa det har blivit mycket Lisa den senaste veckan, men jag trivs med Lisa hon gör mig glad. Nu ska jag läsa min förbannade bok länge länge för imorgon kan jag sova så länge som jag behagar.

Puss!

image410

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback