En solig dag i maj

Vi tog bilen och begav oss till västkusten. Det var välbehövligt och vi blev uppassade som kungligheter. När vi kom så kom även dimman, jag begav mig ner till stranden och lekte med självutlösaren. Sedan blev det rökt spetta och grillade biffar det gjorde susen för både magen och vädret som lättade och vips så var den trolska dimman försvunnen. Lördagen bjöd på skoshopping, det inhandlades båda bal och studentskor, de ligger för närvarande väl inpacketerade i sina lådor för att undvika att bli kantstötta i min lite väl trånga garderob. Lördagen avslutades även den med en ljuvlig måltid. Idag har jag mest tagit det lugnt och skiftat i mitt humör. Just nu pillar jag med ett kokboksomslag vilket faktiskt är svårare än vad man kan tro, speciellt om man har brist på fantasi som jag. Hur som helst så är mina arbetsprover snart klara. Jag ska skanna in min teckning senare ikväll för att finputsa den. Antingen skickar jag in den helt " rå" eller i en pimpad version. Undrar vad Kalmar tycker om kvinnobröst.

Imorgon blir det en tur till Malmö med Lisa, vi ska strosa i butikerna och äta glass med storasyster Kihlström. Eftersom jag är soloptimist så känner jag på mig att det blir fint väder imorgon. Time för sandaler?

Love

image407


Kommentarer
Postat av: Taajlda

älskar fotot! så jävla mysigt och vackert.
och så älskar jag dig puttisnutt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback