Put your hands up!

Idag har vi treor gjort bort oss till allmän beskådning. Underbart underbart underbart. Det var faktiskt riktigt roligt och så mycket gjorde vi inte bort oss. Min kära klass kom på delad tredje plats, och jag kan säga utan att skryta att jag låg bakom 18 av de 23 poäng som vi kammade hem. Trots en svettig dag så hade jag riktigt roligt.

Imorgon är det studentbal för hela slanten som gäller, det ska med bli roligt. Lite synd bara att jag och Madelen sitter i varsin ände av lokalen. Nåja det ska bli bra och jag kommer att känna mig som Audrey och vara prinsessa för en hel dag.


Hanna och jag var lika snygga!


Jag bjöd upp Benny till en vals




Vi köpte en kundvagn för en femma



Underbara Smmp05
Jag Daniel Åsa Bonnen Madie  Frill Och Jim


Kommentarer
Postat av: Jim

Chocolate love <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback