Myggor, Nubbe Sill och nypotatis - Svensk Midsommar

Imorgon är det midsommarafton. Jag tror aldrig att jag har sett fram emot en midsommarafton så mycket som nu. Kanske är det för att jag är lite äldre så att jag kan välja  festen på ett nytt sätt? För två år sedan så spenderade jag aftonen hos dåvarande pojkvännen J med hans vänner ( ca 10 killar och en tjej) jag var 16 år, behöver jag säga mer? Förra året stod jag i ett Gatukök på öland och slet häcken av mig. Jag hatade midsommar eftersom min mobil, kamera och mp3 blev stulna. Vi firade att midsommar var över. Iår däremot ska midsommar firas i stockhult hos systrarna Kihlström.  Det kommer med största sannolikhet vara underbart, en vanlig svensk midsommar. Eventuellt kommer Nils hem så då blir det ännu en bonus, nästan som en liten julafton! Fabulöst tycker jag. SÅ nu vill jag passa på att önska alla mina vänner en riktigt rolig midsommar!


Shaking in köpingsvik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback