Morgonmarodörer!

Ni som känner mig kan vittna om att mitt morgonhumör inte alltid är det bästa. Just idag vaknade jag faktiskt på strålande humör, om det var dosen jimmadelen igår eller om det berodde på tanken på en tallrik gröt som väntade i köket det vet jag faktiskt inte. Jag vet dock att mitt humör krossades många gånger om på bussen imorse. Jag fick nämligen ta 06.03 bussen och där finns bara en massa karlar som är industriarbetare och dylikt plus jag då. Hur som helst så börjar en ovanligt pigg man i 40 års åldern att vissla ungefär vid hållplats gamleby. Han "intervallvisslar" därefter fram till näst sista hållplatsen. Jag som hade föreställt mig dessa otroligt sköna 35 minuter av extra sömn var inte så road. Det bör tilläggas att under den korta stund som han var tyst så var det någon som fick sms konstant. Hans sms signal lät som en gongong. Mindre uppskattat.
Mer uppskattat var fikat med Amanda. Vi pratade om sånt man vanligtvis inte får prata om. Vi var elaka och skojjiga om vartannat. Under kvällen har jag mest varit trött ( jag skyller på bussresan) jag har limmat min nya killerdress så att linningen inte ska vika sig utåt. Heja textillim!

Jag måste även passa på att hylla Coldplays nya album! Det är otroligt!


Yes box baby. Textillim löser allt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är industriarbetare.

2008-06-21 @ 00:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback