Korkad,tom & glad

Nu tar jag långhelg efter en del intensiva dagar på Linden som min avdelning så fint heter. Fyra dagar har redan passerat och jag stormtrivs. Det kunde ni inte tänka er va? Johanna som tar hand om gamla människor, tji fick ni. Utmaningar är härligt. Imorgon blir min utmaning att ta mig an mitt rum, det ser fortfarande hemskt ut efter studenten näst intill lite plottrigt och det brukar det inte vara. Jag ska packa ner lite i flyttlådor in case off så att jag kan leva normalt igen. Sedan måste jag tvätta upp en massa tvätt  eftersom det svämmar över nere i tvättlådan. Sedan blir det en tur till filippos, min far och för att avrunda kvällen åker vi till havet. Det ska bli en skön dag som börjar med en sovmorgon.

Lisa min Fis, jag saknar dig med!
Förresten så blir jag kanske med cykel på lördag. I love second hand och mormorscyklar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback