En liten sång om kärlek

Jag inser nu att jag har varit den sämsta på att uppdatera, jag har ingenting att skriva om eller jo det har jag nog men jag har varken ork eller tålamod till att göra det. Min fritid existerar inte längre när jag är ledig från jobbet är jag för trött för att göra något eller så är jag uppbokad. Min lediga vecka som kommer nu är inte fullt lika ledig längre men vad gör det om tusen år när jag kan titta tillbaka på allt med ett leende på läpparna.

Helgen har flutit på och har spenderats på jobbet och med Nils,( tors-sön om man nu ska vara petig.) Jobbet var inte roligt alls vi fick uppleva ett dödsfall som vi fasat över.Det första jag och annika sa när vi fick reda på att vi skulle jobba själva utan ordinarie personal var : 50 spänn på att X dör när vi är själva. Och rätt hade vi minsann.
Kvällen spenderades på Vita korset efter en trevlig stund på Bävervägen. Sorgeklänningen var på och vinglaset var i handen. Vilken kombination.

Bästaste Kristina är hemma och om två veckor vankas det bröllop, min fästman ( som de gamla säger) ska med. Jag är lycklig. Tänk "En liten sång om kärlek" Så mår jag nu!

O-A-OAE-WE'RE-A-HAPPY-FAMILY






Kommentarer
Postat av: Annika

haha :P underbart du sa säkert ett par sanningsord om det nu var så ( : HON klagade hela söndagen på att hon va trött & shit, hrm.. & jag va pigg som fan menade hon då eller ? på onsdag går jag iaf ner och snackar med Karin G om henne, måste ju ändå förklara varför jag har 12 timmar på söndagen och inte 5 ; ) OH SWEETHEART ! Jag hittade din blogg samma dag du berättade att du hade en, snacka om snokare ( :

Postat av: Annika

haha ( : jaa, hon är ju en smula speciell men ganska skön emellanåt. Det tycker jag du ska göra, låter som dagens goda gärning grej faktiskt. Jo, men seriöst, det gjorde jag förra veckan som fan, och då var jag ledig 1 dag. helt sjukt, men det känns liksom dumt att inte göra ngt om dagarna. ringde de dig idag eller ? Simon kom ju inte till jobbet i morse så de ringde & väckte mig.. Dock prioriterade jag sömnen idag.. Mmm, tycker med de är helt cp. Hon hade sagt till Tina att de va för hon skulle på ett möte vid 9 på morgonen, men vem fan ska det på en söndag ? Vi får se vad Karin G säger imorgon, Maida som jag jobbade med i söndags morse trodde ju iaf att hon hellre fick sparken än sa upp sig så det är därför hon håller på så här, får hon sparken kan hon ju få A-kassa.. GUD SÅ ILLA ! Kom och hälsa på mig i veckan, I need it ! ( :

2008-07-01 @ 19:08:09
URL: http://shootcharlie.blogg.se/
Postat av: Linda

Öh! Du din dåliga uppdaterare! Läs mitt inlägg och FUNDERA! hade varit kul för mig : )

2008-07-01 @ 22:34:41
URL: http://rudan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback